semakin berlemak...

Thursday, July 14, 2011

adakah aku sedang menghadapi masalah seperti ini??


no way!!

jangan salah sangka. gambar di atas hanya sekadar hiasan. aku still macam dulu. mungkin sedikit berisi. tapi tak lah ketara. tapi bukan tu yang hendak disampaikan. tapi ini....



pendapat korang?? tengok pulak yang ini...

kemain lagi suke budak-budak ney. budak-budak sekarang terlalu dimanja. dah takde lagi cikgu segarang ini...


jentik sikit pun dah dapat surat dari peguam. lagi nak rotan, memang tak dapat la kan. mana tak makin naek lemak budak-budak sekarang ney. sebab tu ramai yang jadi macam ney...

setuju??

p/s: didik anak tangan-tangankan...

*gambar dicedok dan di-ctrl-c-ctrl-v-kan dari Google.

4 orang sedang menCONTENG dinding:

hazirah hasran said...

oke..mule2 bace cm terase...:p ahaha nway AGREE...NOWADAYS...dak2 semakin manje..n mak bapak pn tlebih manje kn dorg..heee...kdg2 dr ini pn lebih kurang..ngeee..:p tp xdela over sgt kot..:P

hazirah hasran said...
This comment has been removed by the author.
bUDaK nAKaL@pHiQUe said...

tang mana y terase tu??heheh
entah lah dik..mak bapak skunk ntah pape..dulu nk idop siap berbekas getah paip seminggu kot...hohoh...ad bran?=P

hazirah hasran said...

skg...kne tegur pn da tacing trok..haih...saye la tuh :p opsss...tq..entry ni beri ksdaran ahaha :P