hilang!!!

Friday, July 15, 2011

tolong!! tolong!! barang paling berharga dah hilang. demm. mana aku nak carik. adoii...perlukan pertolongan dadi korang semua. sangat-sangat memerlukan. korang tolong aku carik eyh?? boleh tak??



aku carik mende ney;


korang kalau jumpe tolong simpankan keyh?? bukan signboard tu. tapi perkataan tu. ye, perkataan 'RESPECT' tu. maksud dalam kamus dewan edisi 9, jilid 13 muka surat 177*pergi tengok cepat...aku tipu je ni...hahaha*, membawa maksud hormat-menghormati. sebab aku dah jarang jumpe mende ney kat masyarakat kita. especially bila berada atas jalan raya. sangat susah nak jumpe beb. ramai gile yang seperti ini;


yupp. pentingkan diri. selfish. memang aku pangkah orang macam ni. korang macam mana??

2 orang sedang menCONTENG dinding:

hazirah hasran said...

Assalamualaikum Abglong..tumpang lalu...err..tumpang komen jugak boleh? urm..nanti sy tlg carikn mane pegi la si respect ni kan..haih...sy gerak dulu ye..*salam penuh hormat~ :P

pHiQUe iPiN said...

waalaikumsalam...haha...tlg la carikkan ye...penat da carik sorang2...ngeh~