APEK curang?

Monday, July 25, 2011

haha. ni ape kes pulak ney? takkan dah glamour pandai nak buat hal pulak? haishh. jangan la macam tu Apek@Khairul Fahmi Che Mat. jangan melenting ye fanatik Apek. maybe ade gak yang bergumbire dengan berite ni. huhuu~


aku baru terbace dari site Abang Nara*sekali sekale layan gosip*, yang mengatekan brader macho kite ney kelihatan oleh sumber-sumber yang boleh dipercayai, berpimpinan tangan dengan awek lain. apa dah jadi bro? takkan pertunangan korang ada masalah pulak?

tapi orang kate bile bertunang ni memang banyak dugaan yang perlu ditempuh. sejauh mane kebenaran cerite ney, wallahualam. hopefully citer ney hanye lah satu spekulasi. kami doakan hubungan korang terus berkekalan hingga akhir hayat korang la yep. aminn~

Khairul Fahmi n Eila

2 orang sedang menCONTENG dinding:

Nizam MechaniZm said...

galaksi aka melodi sangat ko...haha

bUDaK nAKaL@pHiQUe said...

haha...skali skale...bukan slalu..hahahaa