SAFEE SALI memang terbaik dari ladang

Saturday, July 16, 2011

memang style brader ney. aura die masuk time game tadi memang terbaek. tak sampai berapa minit die masuk terus dapat 2 gol. benteng liverpool sikit punye susah nak tangkis ketangkasan brader ney. memang berbaloi lah kau keluar dari liga tempatan untuk menuntut seberapa banyak ilmu dalam liga kat luar sana. 

orang kate die ney jelmaan arwah SuperMokh. yupp. aku rasa die layak diberi penghormatan sedemikian. die tangkas, lincah, tegap dan skillful. kalau die diberi ruang kat liga yang lebih tinggi untuk mempertajam skill die, aku rase die akan jadi legend baru kat negara kita. 

pasal game ariney, aku rasa ada improvement dalam skuad negara. cuma dari segi kawalan bola je yang kureng. kalau boleh dimantapkan lagi part tu, aku rasa mana-mana team yang lawan negara kita akan gerun dan goyang. bahagian defend kene lebih alert. elakkan silap mudah macam tadi. yang laen dah ok da. 

ni highlight game arini. even kalah, tapi aku tetap bangga dengan skuad negara kita hari ini. korang macam mana?

0 orang sedang menCONTENG dinding: