budak-budak pramatang

Tuesday, July 26, 2011

style budak tak matang baru nak 'up'. 

style kan gua??
amek beberape keping gambar. pose macam-macam gaye. belek punye belek, tengok ada gambar tengah middle finger up. rasa menarik, kasik edit biar nampak lebih stylo. lepas tu kasik klik butang upload new picture kat laman sesawang muke buku. rasa tak puas hati lagi. nak rasa lagi gempak. alihkan arrow pergi kat "make profile picture", klik kat situ. then ketawe bangge. dalam hati berkata;

"heheh...baru style ini macam punye gambar"

aku yang melihat, lu serupa itu sampah duduk tepi tong itam bersama air licit. dikerumuni lalat dan langau. itu macam pun mau bangga? demm~

ada lagi satu style;

duduk sorang-sorang depan laptop, godeh-godeh photoshop edisi paling latest di abad ini. crop gambar sendiri, paste kat sebelah gambar awek. then tulis 'b love sayang' kat bawah pic, kasik besar sikit biar orang nampak, then klik bold. dah puas hati, upload kat laman sesawang muke buku. ulang step-step terakhir macam situasi kat atas. muke penuh bangga, hidung kembang kuncup. dalam hati;

"gua ada awek, gua sayang awek gua...lu orang ada?"

aku yang terpandang sekilas, tersenyum memerhati. tak payah nak tayang sangat lah cinta sayang kau kat awek kau tu. macam orang laen takde plak. haishh.

cinabeng betol lah~

2 orang sedang menCONTENG dinding:

Mizah Adam said...

yg second uh.. betul3. kalo tu kawan laki ko, aku lak kawan popuan aku yg buat gtu.. okeh fine, so dia sorg je ade bf, org lain xde. =.="

pHiQUe iPiN said...

haha..so immatured...tu lom y post kat wall bagai