kematian Jackie Chan..realiti atau hanye khabar angin?

Tuesday, March 29, 2011


huh..terkejut. tapi tu lah yang aku bace petang ney. macam tak percaye. seorang yang sangat dikagumi bakatnye pergi buat selamanye. angin tak, ribut tak, tetibe hilang. tu lah penangan ajal dan maut yang telah ditentukan.

sebab yang dinyatekan adalah kerane serangan jantung. mungkin akibat terlalu stress disebabkan oleh jadual yang terlalu padat. sekarang tengah dalam rangka promosi filem terbaru beliau, Kung Fu Panda 2. entah real atau hanye sekadar joke, wallahualam. 

berite selanjutnye sile ke link ini

kalau benar, R.I.P. for him. kalau sekadar joke, memang mintak penyipak lah sape yang buat citer ney. hohoh.

2 orang sedang menCONTENG dinding:

yuyu lar said...

baru je jumpa orang muka mcm jackie chan kt genting..hehe

bUDaK nAKaL@pHiQUe said...

uik...kat mane lak uh??hohoh