hahaha..GAMBIR...GAMBIR

Monday, June 6, 2011

mamat (GAMBIT) ney lagi? entah kenape aku nak buat entri pasal mamat ney untuk kedua kalinya. semak sebenarnya. tapi kenyataan die kat dalam press memang MENARIK untuk dijadikan story.

kePANDAIan beliau dalam menggambarkan sesuatu tu memang aku puji. baghal. lepak chill sambil bace petikan di bawah.

“Saya tidak rasa klip video yang saya hasilkan itu berbaur lucah kerana tiada langsung adegan cium..."

perasan apa kePANDAIan mamat ney? lucah dalam kamus pemikiran dangkal die tu cuma bercium. wow. so clever lorh. 

aku rase mamat ney kaki ponteng sekolah lah dulu. mak bapak hantar pergi sekolah die cabut pergi cyber cafe layan bende-bende tak elok. tu pasal lah sempit semacam kamus pemikiran mamat ney. 


semoga berjaya lah bro dengan kedangkalan otak kau tu. kau memang MELAYU paling MAJU dalam negara ney. semua yang membidas kau tu semua ketinggalan zaman dan kuno pemikirannya. tapi kami bangga sebab adab kami terpelihara dan masih utuh. teruskan lah menghasilkan something yang macam tu. biar kes-kes buang bayi, sumbang mambang(eh..eh...mahram lah) dan yang sama waktu dengannya tu terus meningkat. baru lah negara ney bertambah maju dan boleh berdiri setanding dengan negara barat yang kau sanjung tu. 

p/s: boleh lah kau lepak chill dengan seorang kehormat ney yang nak jadikan negara kita ney hub hiburan. elok sangat lah tu. owpsss =)

0 orang sedang menCONTENG dinding: