come on la GAMBIT

Saturday, June 4, 2011

haha. agak kelakar bila terbace pasal mamat ney yang mengelabah bila ditegur. mane readers yang tak kenal sape mamat ney, dia adalah seorang pelakon yang dah agak lame dalam industri tapi suam-suam kuku je name die ney. 

kali ney die diberikan mandat untuk menjadi producer untuk satu video klip ney. 


sepanjang video klip ney berlangsung, kalau korang tengok, yang perempuan tu cume pakai night dress je. luak iman yang tak seberapa ney kejap. katanya target pasaran lagu ney untuk pasaran antarabangsa. yezza. antarabangsa katanya. ce korang tgk video ney, ade kualiti antarabangsa ka kalau si penyanyi tu pun cam tak 'aa je nak miming. low class.

lagi satu, untuk pengetahuan sedare GAMBIT, kita ney dok kat Malaysia. budaya kita tak same dengan budaya yang hang dok kalut pertahankan tu. melalui ape yang aku tengok dari perangai ko ney, aku rase ko ney dalam golongan artis yang dok lemas dalam dunia barat, gila clubbing, minum arak segala. that's why otak tepu ko tu tak mampu berfikir dengan waras pasal kewajaran 'aksi terlampau' yang ko cube tonjolkan dalam klip video "antarabangsa" ko tu. tapi kalau orang cakap macam-macam kat ko pn kompem-kompem ko akan nafikan. artis, biasalah. semua dorang boleh buat. bila ditegur, ini yang kami dapat.


nak perang dengan blogger. pegeydah. kami juga punya hak untuk bersuara. "middle finger on your asshole f***ing sh*t".

p/s: jadi artis biar berotak dan beradab. baru orang respect siapa diri ko. 

*gambar dari sumber Oh! Media.

0 orang sedang menCONTENG dinding: