jALan-jALaN kOTa rAYa

Saturday, January 22, 2011

huhuh...holla kembali...
gile penat ariney melayan mem jalan2
syok xhengat orang uh dapat lappy baru

sekali pakej lak ngan teddy bear ney
cumil x??nama saye WIEGY

da lame da ak beli...ingat nk tunggu anniversary...sekali bala laen lak datang...bagi je la skunk
hah...cumil kan??? XD
balek uh ak g ronda2 tasek titiwangsa lak...saje jalan2 buang mase...
petang uh nak balek kompem jumpe jem nye...so, sementare tunggu time nak balek, lepak2 dulu kat sane
g tgk mende ney.........................
kalau korang nampak ad splash kaler oren uh sebenarnye kete menan nga terbang =P

kete paling power =)

ad tournament kot petang tadi...ak layan jap jep...pas uh merayap kat tasek uh tgk dak2 kecik lari2 pe sume
da penat jalan, perut lak dup dap dup dap bagi siren soh isi tank
g la kat kedai makan y agak femes kat belakang IB sane uh
g pekene char kuey tiaw baeeeeekkkkkkk punye
char kuey tiaw baeekkk nye
orang nga berbunge2 baru dapat lappy baru...hohoh

aritu mase nga sedap menyantap jumpe artis
dorang ad teater show kat IB skunk ney kalau xsalah
ariney g sane ngan harapan ad la jumpe dorang lagi
tapi xde lak...hahah...xkesah la...artis jep pun ;-)
balek dari kedai uh saje la lalu kat belakang IB uh...
nak sampai kat kerete uh lalu lak kat BALAI SENI LUKIS NEGARA~
sempat lak snap pic sikit...maghrib2 lak uh...xsenunuh tol~
depan balai~ XD
lek r~ lom nak maghrib pun tem uh =P
da anta mem balek kolej ak pun belah r balek...seb bek xjem...kete pun xwat hal lagi da
wat mase ney r...sok luse takot gak ney...kot2 wat hal lagi
kalau wat hal lagi memang ak bia jep kete uh kat bengkel sampai karat...hohoh XD

k r...cukup la kot madah pujangga sang sepi kali ney(poyo syal..hahah)
jap lagi nk blogwalking jap
ad cer baru wa kasik up entri baru k...daa~ =)

p/s : sape2 y call ak td uh mtak maap la yep xdapt hangkat...huhuh~

1 orang sedang menCONTENG dinding:

bUDaK nAKaL@pHiQUe said...
This comment has been removed by the author.